Regulamin serwisu - Kasy fiskalne Częstochowa, Serwis laptopów Częstochowa

Serwis LaptopówSerwis komputerówSerwis kas fiskalnychTusze / ToneryAktualizacja systemów do windows 10 Aktualizacja systemów do Windows 11Wymiana Dysku HDD na SSDInstalacja Windows / LinuxKopja danych z starego telefonu na nowy

Przejdź do treści

Regulamin serwisu

Regulamin Serwisu

SŁOWNIK

  • Serwis – firma BSD-NET Adrian Urzędniczek, zarejestrowana w Częstochowie przy ul. 11 Listopada 1/3, box 5, NIP: 5771876968, z siedzibą przy ul. Sosnowa 17, 42-360 Poraj.
  • Klient – osoba fizyczna lub firma zgłaszająca sprzęt do naprawy.
  • Usługa Serwisowa – usługa polegająca na wykonaniu prac konserwacyjnych lub naprawczych na sprzęcie lub oprogramowaniu Klienta.
  • Protokół Przyjęcia – dokument potwierdzający przyjęcie od Klienta sprzętu do Serwisu, będący jednocześnie zleceniem Usługi Serwisowej.
  • Protokół Wydania – dokument zawierający informacje o naprawie i jej kosztach, będący równocześnie dowodem wydania sprzętu Klientowi.
  • Formularz Zgłoszenia – formularz elektroniczny dostępny na stronie internetowej Serwisu, umożliwiający zlecenie Usługi Serwisowej na odległość.
  • Gwarancja – zobowiązanie gwaranta (w tym przypadku Serwisu) w stosunku do Klienta, dotyczące naprawy, wymiany, zwrotu należności bądź zapewnienia innych usług w przypadku, kiedy urządzenie nie wykazuje właściwości określonych w oświadczeniu gwarancyjnym.
  • Reklamacja – żądanie Klienta kierowane do wykonawcy usługi, pozostające w związku z niezadowalającą jakością lub nienależytym wykonaniem usługi, poprzez żądanie ponownej naprawy lub zwrotu całości bądź części zapłaconej kwoty.

Postanowienia dotyczące naprawy

  • 1. Serwis dołoży wszelkich starań, aby naprawa była zrealizowana w jak najkrótszym czasie.
  • 2. Pracownicy Serwisu poinformują Klienta o statusie naprawy w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zgłoszonego sprzętu.
  • 3. W przypadku braku kontaktu ze strony Serwisu prosimy o kontakt ze strony Klienta w sprawie statusu naprawy.
  • 4. Standardowy czas naprawy wynosi do 14 dni. W uzasadnionych przypadkach czas ten może ulec wydłużeniu (np. z powodu braku części zamiennych lub konieczności przeprowadzenia specjalistycznych procedur diagnostycznych).
  • 5. Dostarczony sprzęt podlega standardowym testom. W przypadku niewykrycia zgłaszanej usterki lub rezygnacji z naprawy po dokonaniu diagnostyki i wyceny kosztów naprawy, Klient zostanie obciążony kosztami diagnostyki w kwocie 50 zł brutto.
  • 6. Serwis zastrzega sobie prawo odmowy realizacji usługi. W takim przypadku Serwis nie pobiera żadnych opłat.
  • 7. Serwis nie odpowiada za nośniki pozostawione w napędach oraz za dane znajdujące się na twardym dysku.
  • 8. Serwis dokonujący naprawy nie odpowiada za wady ukryte naprawianego sprzętu oraz za nieprawidłowości w jego funkcjonowaniu, które nie są bezpośrednio lub pośrednio związane z zakresem dokonywanej naprawy.
  • 9. Nawet pozornie błahe objawy usterki mogą wynikać z rozległego uszkodzenia sprzętu, co może prowadzić do pogorszenia jego stanu w trakcie diagnostyki lub naprawy. Serwis nie bierze za to odpowiedzialności.

Gwarancja

Na naprawę udziela się gwarancji od 3 do 12 miesięcy, w zależności od:

  • 10.1. Napraw nietrwałych – okres gwarancji ustalany indywidualnie.
  • 10.2. Wcześniej dokonywanych napraw.
  • 10.3. Zgłoszeń dotyczących zalania sprzętu cieczą.
  • 10.4. Napraw oprogramowania (system operacyjny oraz oprogramowanie nie podlegają gwarancji).
  • 10.5. Wymiany podzespołów – okres gwarancji zależy od producenta.
  • 10.6. W celu zgłoszenia Reklamacji, należy dostarczyć sprzęt do Serwisu wraz z numerem zlecenia oraz opisem usterki. Formularz dostępny jest pod adresem: https://bsd-net.pl/reklamacja.php
  • 10.7. Decyzje w sprawie reklamacji podejmowane są do 14 dni od daty zgłoszenia.
  • 10.8. Serwis nie odpowiada za usterki wynikające z:
    • – używania sprzętu niezgodnie z przeznaczeniem,
    • – ingerencji osób trzecich,
    • – samodzielnych napraw,
    • – uszkodzeń mechanicznych,
    • – kontaktu sprzętu z cieczą,
    • – zaniedbania w konserwacji sprzętu.

Wysyłka sprzętu po naprawie

  • 11.1. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki (opakowania) w momencie odbioru sprzętu.
  • 11.2. W przypadku uszkodzenia opakowania należy ocenić stan sprzętu w obecności kuriera.
  • 11.3. Serwis nie odpowiada za uszkodzenia mechaniczne sprzętu powstałe w trakcie transportu.
  • 11.4. Roszczenia dotyczące stanu sprzętu, które nie zostaną zgłoszone kurierowi, nie będą brane pod uwagę.

Postanowienia końcowe

  • 12. Osoba przekazująca sprzęt do Serwisu akceptuje regulamin firmy BSD-NET.
  • 13. W przypadku braku dostarczenia sprzętu w ciągu 14 dni od zgłoszenia, zlecenie zostanie anulowane.
  • 14. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
  • 15. Po upływie 30 dni od poinformowania o odbiorze sprzętu naliczana jest opłata magazynowa w wysokości 2 zł brutto dziennie.
tel: +512290064
       +343633332

BSD-NET
Al. 11-listopada 1/3
CH Estakada box 5 - parter
42-200 Częstochowa
Kasy fiskalne Częstochowa
Wróć do spisu treści